Dua Puluh Tiga Ogos :/

Tuesday 27 August 2013 By:Najwa Azman 02:15 | 0 Comment [s]

23 August . * Erm erm , Okay , Happy Birthday dude ! Harap semuanya baik , belajar rajin rajin , kejar cita cita yangg kau dah cerita kat aku tu . Bila dah berjaya jangan pernah lupa dari mana kau datang , dan dengan siapa kau berada ..So, now you are getting older and older . Harap sangat birthday kau kali ni adalah yang paling BEST sekali , ye laa kan sambut dengan gf baru *ni point aku sebenarnya* .Anyway tahniah sangat . Aku dah tak tahu nak cakap macam mana nak cakap pasal ni . But , what can I do ?cuma boleh nengok kau dari jauh even sakit sangat rasanya . Kau takkan pernah faham . Kau takkan dapat rasa apa yang aku rasa . Apa yang kau tahu ,hanya tentang diri kau dan dunia kau . Aku dah tak de hak ke atas kau . Terpulang pada kau sekarang untuk buat apa . Walaupun almost 3 years .. Haihh , entahlahh .. Aku akan cuba seribu satu cara untuk let it go . Tak sanggup dah nak tahan lama lama . Pointless , aku tibatiba jadi bodoh sebab sanggup tunggu kau but at The End ? I've got NOTHING bro . Kau bersuka suka , then aku ?Terima Kasih untuk semuanya . So harap kau jaga dia sebaik mungkin , jangan lagi kau sakitkan hati dia , sepertimana kau pernah sakitkan hati aku sekarang . Jangan risau pasal aku , pandailah aku jaga diri ..
So , takecare . And again Happy Birthday !


Older Post | Newer Post

Owner

Najwa Azman



Sometimes we have to say goodbye to the ones who mean the most to us , because usually they are the ones who killing us inside .

Follow

Click this moustache