Away ~

Tuesday 8 April 2014 By:Najwa Azman 00:16 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum, 
Kalau nak dikiraa pasal terasa, memang tak dapat nak kira. Well tahu, aku ni taklah se sempurna mana kalau nak dibandingkan dengan yang lain tapi aku masih punya hati dan perasan. Tak minta lebih, cuma jangan buat aku macam strangers, jangan buat dek dengan aku. Aku tahu kau kenal aku macam mana. Banyak kali cuba pujuk hati ni cakap 'all is well' but dengan action kau ingat semuanya akan well? Tahu ke perasaan bila kau bercakap, then orang buat bangang atau tak layan? 
Fikirlah. 
Susah nak jadi yang terbaik. Tapi tetap berusaha untuk improve kan diri sendiri. Mungkin dengan cara berdiam diri dan follow the flow adalah cara terbaik. Tahu apa makna tak tegur selama 3 haritu hukum dia? 
So, tepuk dada tanya hati. 
Dari sekolah masalah yang selalu datang kat aku adalah masalah yang sama. Eh, dah lali. But terima all this things dengan seadanya, aku tahu Allah is the best planner ever. 

Erm, kalau ada tersalah laku tersilap kata dari aku selama ni, aku dengan rasa rendah diri minta maaf. Harap we'll be back like normal. 

Demam final exam! So, kena push diri untuk study sehabis baik. Well paper IS semalam macam mengecewakan. Yang lepas biarkan lepas, kena work harder on next database paper. Goodluck untuk semua yang tengah final exam! 




@najwafame xoxo



Older Post

Owner

Najwa Azman



Sometimes we have to say goodbye to the ones who mean the most to us , because usually they are the ones who killing us inside .

Follow

Click this moustache